Home  |  Βουλή   |  Δήλωση Κώστα Κώστα αναφορικά με τις αποφάσεις της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή

Δήλωση Κώστα Κώστα αναφορικά με τις αποφάσεις της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή

Αναμφίβολα ο ρόλος της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορίου στην εφαρμογή της νομοθεσίας περί Καταχρηστικών Ρητρών σε Καταναλωτικές Συμβάσεις είναι πολύ σημαντικός.

Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι τα τελευταία 7 χρόνια έχουν εκδοθεί δεκάδες αποφάσεις από την Υπηρεσία με τις οποίες έχουν εντοπιστεί ρήτρες στις συμβάσεις που έχουν θεωρηθεί ως καταχρηστικές. Με την ευκαιρία αυτή, ως κόμμα επαναλαμβάνουμε την έκκληση μας προς την Κυβέρνηση για σωστή στελέχωση της Υπηρεσίας με επιστημονικό προσωπικό.

Σήμερα, στην Επιτροπή Εμπορίου, έχουμε πληροφορηθεί ότι η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή τα τελευταία δυόμιση χρόνια έχει αποστείλει στη Νομική Υπηρεσία 52 αποφάσεις για καταχρηστικές ρήτρες σε συμβάσεις. Και ενώ η Νομική Υπηρεσία σύμφωνα με τη νομοθεσία οφείλει να καταθέσει τις υποθέσεις αυτές στο Δικαστήριο και να ζητήσει την έκδοση διαταγμάτων με τα οποία το συμβαλλόμενο με τον καταναλωτή μέρος, θα αναγκάζεται να προχωρήσει στην αφαίρεση των καταχρηστικών ρητρών από τις συμβάσεις και στη λήψη διορθωτικών μέτρων, μέχρι σήμερα καμία υπόθεση δεν έχει κατατεθεί στο δικαστήριο.

Ως ΑΚΕΛ θεωρούμε ότι αυτή η καθυστέρηση εκ μέρους της Νομικής Υπηρεσίας είναι απαράδεκτη και θα πρέπει επιτέλους να προχωρήσει με την κατάθεση των υποθέσεων στο δικαστήριο έτσι ώστε να εκδοθούν δικαστικές αποφάσεις με τις οποίες θα ανασταλούν συμβάσεις με καταχρηστικές ρήτρες κυρίως δανειακές και θα προστατευθούν οι πολίτες.

05 Δεκεμβρίου 2017

PREV

Επιστολή Αντρέα Φακοντή στην Υπουργό Εργασίας

NEXT

Η Κυβέρνηση Αναστασιάδη βάζει ταφόπλακα και στον ΟΓΑ-Τα πάντα στο βωμό του κέρδους