Home  |  Ενημέρωση   |  Δηλώσεις και Ανακοινώσεις   |  H κυβέρνηση Αναστασιάδη συνειδητά οδήγησε στο κλείσιμο των Κ.Α.

H κυβέρνηση Αναστασιάδη συνειδητά οδήγησε στο κλείσιμο των Κ.Α.

Δήλωση Αναπληρωτή Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου ΑΚΕΛ- Αριστερά- Νέες Δυνάμεις Σταύρου Ευαγόρου

Όλες ανεξαιρέτως οι δημοσιογραφικές πληροφορίες συγκλίνουν ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές θα κλείσουν άμεσα. Μετά από 67 χρόνια η Κύπρος θα μείνει χωρίς εθνικό αερομεταφορέα. Εξακόσιες οικογένειες θα βρεθούν από αύριο στο δρόμο και χιλιάδες επιβάτες θ’ αναζητούν τρόπο να επιστρέψουν στο νησί. Το κόστος σε χρήμα θα είναι τεράστιο. Ογδόντα περίπου εκατομμύρια ευρώ άμεσα και γύρω στα τριακόσια σε βάθος χρόνου. Δυστυχώς, για τον κυπριακό λαό οι φόβοι, οι ανησυχίες αλλά και οι καταγγελίες μας έχουν επιβεβαιωθεί πλήρως.

Αυτή η κυβέρνηση έχει συνειδητά προαποφασίσει, μεθοδεύσει και οδηγεί τις Κ.Α. σε άτακτο κλείσιμο αδιαφορώντας πλήρως για τις τραγικές επιπτώσεις για τον τόπο την κοινωνία και τους εργαζόμενους. Εκτός από το άτακτο κλείσιμο των Κ.Α. είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι κυβερνώντες θέλουν να αφήσουν ελεύθερο το πεδίο δράσης σε αερομεταφορείς που έχουν προεπιλέξει με όσα καταστροφικά συνεπάγεται η δράση ενός μονοπωλίου.

Είναι νωπές ακόμα οι κατηγορίες του συμβούλου του Προέδρου της Δημοκρατίας για θέματα αερομεταφορών κ. Χρίστου Πέτρου, ο οποίος δήλωνε πριν μερικούς μήνες « Η κυβέρνηση συμπεριφέρεται ωσάν να επιθυμεί να εισπράξει αρνητική απάντηση από τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».

Άλλωστε οι πληροφορίες που φέρουν τον Υπουργό Οικονομικών να έχει δώσει εντολές στο Δ.Σ. των Κ.Α. για κλείσιμο της Εταιρείας και κήρυξη πτώχευσης με συνοπτικές διαδικασίες, προτού καν μελετηθεί το κείμενο της απόφασης της Ε.Ε. οδηγεί αβίαστα στο συμπέρασμα ότι υπήρξαν προαποφάσεις από πλευράς κυβέρνησης.

Ο κυπριακός λαός οφείλει λοιπόν να γνωρίζει  ότι η κυβέρνηση Αναστασιάδη συνειδητά και μεθοδευμένα μέσα από ενέργειες και εγκληματικές παραλήψεις, έχει οδηγήσει στο κλείσιμο των Κ.Α. και φέρει γι’ αυτό την ευθύνη αποκλειστικά.

Εξάλλου είναι γνωστό ότι οι μεθοδεύσεις για κλείσιμο των Κ.Α. ξεκίνησαν όταν η τότε «κυβερνώσα Βουλή», πρωτοστατούντος του ΔΗΣΥ, ακύρωνε το Σχέδιο Αναδιάρθρωσης της εταιρείας (σχέδιο AIRFRANCE) επιβάλλοντας μάλιστα και Δ.Σ. της δικής τους επιλογής, προκαλώντας συνειδητά καθυστέρηση πολλών μηνών, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την υπόσκαψη των προσπαθειών για διάσωση των Κ.Α. Πρωταγωνιστικό μάλιστα ρόλο σ’ όλες αυτές τις ενέργειες είχε διαδραματίσει ο σημερινός Υπουργός Οικονομικών κ. Χάρης Γεωργιάδης.

Ως ΑΚΕΛ, έστω και την δωδεκάτη, καλούμε την κυβέρνηση, να αναλογιστεί τις τραγικές συνέπειες από το κλείσιμο των κυπριακών αερογραμμών και να προχωρήσει σε έφεση κατά της απόφασης των Βρυξελλών επιδιώκοντας συμφωνία με την κομισιόν, για σταδιακή ανάκτηση των όποιων οφειλών των  Κυπριακών Αερογραμμών προς το κράτος.

Αυτή είναι η μοναδική επιλογή για να κρατηθούν στη ζωή οι Κ.Α.

09/01/2015

PREV

Γιατί Άριστο Βασιλειάδη; του Χάρη Κυριακίδη

NEXT

Kατακρεούργησαν την προσφυγική πολιτική