Home  |  Βουλή   |  Με πολλά και άλυτα προβλήματα που χρονίζουν η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Με πολλά και άλυτα προβλήματα που χρονίζουν η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Δήλωση Χρίστου Χριστόφια, Βουλευτή ΑΚΕΛ, μετά τη συνεδρία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας και Πολιτισμού

 

Συζητήσαμε σήμερα στην Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού της Βουλής την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ενημερωθήκαμε από το Υπουργείο Παιδείας για την- κατά τα λεγόμενα τους- ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς στη Μέση Γενική και Τεχνική Εκπαίδευση, καθώς και στη Δημοτική από την ερχόμενη Δευτέρα.

Θέσαμε μια σειρά ερωτημάτων για διάφορα προβλήματα, τα οποία χρονολογούνται και για τα οποία κατά την άποψη μας δεν έχει εξευρεθεί ακόμα η πολιτική βούληση από την κυβέρνηση για την επίλυση τους. Συγκεκριμένα θέσαμε:

  • Το ζήτημα της αγοράς υπηρεσιών για τα απογευματινά και βραδινά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και για το πρωινό σχολείο,
  • Τα ζητήματα των κλιματιστικών και των συστημάτων εξαερισμού στις τάξεις, μια δέσμευση χιλιοειπωμένη τα τελευταία χρόνια και που ακόμη αναμένουμε την υλοποίηση της,
  • Τα πολλά προβλήματα που έχει ο θεσμός των εξετάσεων τετραμήνων, ο οποίος φέτος επεκτείνεται και στον γυμνασιακό κύκλο, χωρίς ουσιαστικά να έχει αξιολογηθεί η εφαρμογή του στα Λύκεια και τις Τεχνικές Σχολές,
  • Τα προβλήματα που αφορούν το πρόγραμμα ΔΡΑΣΕ και την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στους μαθητές με μεταναστευτική βιογραφία,
  • Την αξιολόγηση των παιδιών με αναπηρίες και την πρόσληψη σχολικών συνοδών, που πρόκειται για ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο από μόνο του, καθώς και άλλα πολλά ζητήματα τα οποία θέσαμε και αναμένουμε στην επόμενη συνεδρία απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας.

Κλείνοντας, να ευχηθούμε καλή και παραγωγική σχολική χρονιά στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες και σε όλους όσοι έχουν να κάνουν με το δημόσιο σχολείο στον τόπο μας.

 

07/09/2022

PREV

Κοινωνική αναγκαιότητα ο εκσυγχρονισμός του Οικογενειακού Δικαίου

NEXT

Απαιτούνται μέτρα για επίλυση του στεγαστικού προβλήματος των φοιτητών